Навіщо Коломийчиській територіальній громаді бренд

Фото без опису

Брендинг – це механізм позиціювання Коломийчиської сільської територіальної громади серед інших ОТГ, конструювання певного образу громади. Він є інструментом реалізації стратегії розвитку громади, тому що орієнтований на формування передумов щодо виконання найважливішої соціальної функції – підвищення життєвої мотивації жителів громади, росту їхнього добробуту та благополуччя.

Позитивний бренд території громади, присутність її в інформаційному просторі сприяє залученню потенційних інвесторів, які допоможуть розвивати економічний потенціал ОТГ, зміцнити конкурентні позиції, створити додаткові переваги території ОТГ в економічному просторі. Тобто брендинг громади — це важливий елемент, що забезпечує соціальну стабільність через підвищення рівня самооцінки жителів певної території.

В основі брендингу територій лежать такі цілі:

1) мобілізація зовнішніх і вдосконалення внутрішніх резервів;

2) позбавлення від дефіциту різноманітних ресурсів;

3) зростання пізнаваності та популярності території через правильну її подачу в засобах масової інформації;

4) створення позитивної громадської думки про ідентичність території.

Основні групи цільової аудиторії в територіальному брендингу та маркетингу:

  • інвестори – шукачі можливостей;
  • підприємці – шукачі робочої сили та нових бізнес-ніш;
  • партнери – шукачі взаємовигідної співпраці;
  • місцеві жителі – шукачі кращого життя;
  • туристи – шукачі нових вражень.

Таким чином у внутрішньому середовищі брендинг сприяє формуванню лояльності мешканців до громади та підвищує соціальну згуртованість населення. Поза межами громади бренд робить територію ідентичною та помітною для потенційних партнерів.