Робота  Коломийчиської сільської  адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення.
В роботі зі зверненнями громадян адміністрація керується Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", іншими нормативно-правовими актами.
За 6 місяців 2023 року до сільської військової адміністрації надійшло 15 звернень від  внутрішньо переміщених громадян  та мешканців, які перебувають за кордоном, Коломийчиської територіальної громади.  З них - за формою надходження надійшло: на особистому прийомі – 5; через органи влади – 1;  через телефон «гарячої лінії» - 2;  засобами електронного  та телефонного зв’язку – 7. Серед авторів звернень протягом аналізованого періоду звернулось за категоріями: інваліди - 1,  діти війни – 1, одинокі матері – 1.
Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян, стосувалися соціального захисту (12), охорони здоров’я (1) та житлової політики (2). Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту, а саме, отримання соціальних виплат, відновлення втрачених документів, надання матеріальної допомоги тощо.
За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 6 звернень; дано роз’яснення  – 9.
Коломийчиською СВА забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт, де мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до начальника сільської військової адміністрації. Для прийняття звернень громадян функціонує «гаряча лінія»  +380508571893 та створена електронна скринька dopomogakolomsva@gmail.com.    
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Коломийчиської сільської військової адміністрації. Адміністрація  і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання відповідно до вимог чинного законодавства.