Фото без опису

Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Коломийчиської сільської військової адміністрації  протягом 2023 року.

Протягом 2023 року зареєстровано 29 звернень від внутрішньо переміщених осіб Коломийчиської громади, в тому числі громадян, які перебувають за кордоном. Серед загальної кількості звернень за формою надходження: на особистому прийомі – 7; засобами електронного  та телефонного зв’язку – 22. Серед людей, які звернулись протягом звітного періоду, були: одна людина з інвалідністю,  троє зі статусом «діти війни», двоє −  одинокі та багатодітні матері.

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян, стосувалися соціального захисту (18), житлової політики (4), охорони здоров’я (2), аграрної політики і земельних відносин (1). Найбільш актуальними на сьогодні залишаються питання соціального захисту, а саме, отримання соціальних виплат, відновлення втрачених документів, надання матеріальної допомоги тощо.

З питань, порушених заявниками у своїх зверненнях, керівництвом військової адміністрації та працівниками її структурних підрозділів вирішено позитивно – 13 звернень; дано кваліфіковані роз’яснення  на 16 звернень.

Коломийчиською СВА забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт, на якому мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до начальника сільської військової адміністрації.

Для звернень громадян функціонує «гаряча лінія» (+380508571893) та створена електронна скринька dopomogakolomsva@gmail.com.   

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Коломийчиської сільської військової адміністрації. Діяльність  СВА і в подальшому буде спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення.