Щоб не було проблем з виплатами пенсій, пенсіонери, які стали внутрішньо переміщеними особами до 24 лютого 2022 року та отримують пенсії через поточні рахунки в АТ ”Ощадбанк”, мають пройти фізичну ідентифікацію до 31 березня 2024 року.

Фото без опису

П’ять способів проходження ідентифікації.

1. Звернутися особисто до відділення АТ “Ощадбанк“ за місцем проживання.

При собі потрібно мати: паспорт громадянина України, основну картку або електронне посвідчення.

Спочатку звернутися до касира, а потім зробити будь-який крок на вибір:

   КРОК 1. Зняти гроші за допомогою введення ПІН-коду,

   КРОК 2. Подивитися баланс за допомогою введення ПІН-коду,

   КРОК 3. Змінити ПІН-код.

2. Звернутися особисто до будь-якого зручного сервісного центру Пенсійного фонду України з документом, що посвідчує особу (паспорт громадянина України).

3. Через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою віддаленого кваліфікованого електронного підпису “Дія.Підпис” (“Дія ID”), створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

4. За допомогою відеоконференцзв’язку в територіальному органі Пенсійного фонду України.

Подати заяву на проходження ідентифікації у такому режимі можна двома засобами:

1). Через вебпортал електронних послуг ПФУ шляхом заповнення відповідного електронного бланка. Для цього потрібно:

КРОК 1. Зайти на вебпортал електронних Послуг Пенсійного фонду України за посиланням  https://portal.pfu.gov.ua.

У верхній частині екрану оберіть вкладку “Ідентифікація у режимі відеоконференцзв’язку” та натисніть на неї.

КРОК 2. У формі, що з’явиться на екрані, заповніть всі поля, позначені зірочкою. Виконайте зазначені на екрані вказівки.

До заяви можуть бути додані (у вигляді прикріплених файлів) ідентифікаційні документи: паспорт, пенсійне посвідчення, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, свідоцтво про народження, трудова книжка тощо (розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб).

2). Також подати заяву можна зателефонувавши до Контакт-центру ПФУ: 0800 503 753; (044) 281-08-70; (044) 281 08 71.

Під час розмови оператор попросить вашу електронну пошту та номер телефону для отримання зворотного контакту.

Після подачі заяви на проходження ідентифікації у режимі відеоконференцзв’язку (будь-яким із зазначених способів), з вами зв’яжеться уповноважений працівник органу Пенсійного фонду України для узгодження часу та способу проведення відеоідентифікації.

Відеоідентифікація здійснюється протягом 30 календарних днів, але не раніше 10 робочих днів з дати подання заяви (звернення).

5. Як пройти ідентифікацію, якщо ви перебуваєте за кордоном.

В закордонній дипломатичній установі України отримати документ, який посвідчує, що фізична особа є живою, якщо пенсіонер з числа ВПО перебуває за кордоном.

Видане посвідчення разом із заявою про проходження ідентифікації (довільної форми) слід направити до територіального органу Пенсійного фонду України, де пенсіонер перебуває на обліку. Оригінал посвідчення разом із заявою можна направити поштою або в сканованому вигляді – через вебпортал електронних послуг ПФУ з використанням засобів кваліфікованого електронного підпису.

ВАЖЛИВО!

У випадку не проходження ідентифікації – пенсія буде накопичуватися на розрахунковому рахунку пенсіонера до моменту проходження ідентифікації. Після проходження — сума пенсії перераховуватиметься на рахунок пенсіонера з місяця, у якому припинилось фінансування виплати.

Це передбачено для того, щоб уникнути зловживань та ситуацій, коли коштами може скористатися інша людина, отримавши доступ до картки і ПІН-коду.