Звіт про роботу зі зверненнями громадян за перше півріччя 2024 року у Коломийчиській сільській військовій адміністрації
Протягом шести місяців 2024 року зареєстровано 16 звернень від внутрішньо переміщених громадян Коломийчиської громади, в тому числі від мешканців, які перебувають за кордоном.
Всього за формою надходження надійшло звернень:
- на особистому прийомі – 4;
- засобами електронного та телефонного зв’язку – 12.
Серед загальної кількості звернень за категоріями громадян:
- учасники війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій – 1;
- люди з інвалідністю – 1;
- діти війни – 1;
- одинокі та багатодітні матері – 1.
За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 12 звернень; надано роз’яснення на 4 звернення.
Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян, стосувалися соціального захисту (11), охорони здоров’я (3), житлової політики (2). Найбільш актуальними на сьогодні залишаються питання соціального захисту, а саме, відновлення втрачених документів, надання матеріальної допомоги тощо.
Коломийчиська адміністрація забезпечує прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт, на якому мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до начальника сільської військової адміністрації. Для прийняття звернень громадян функціонує «гаряча лінія» (+380508571893) та створена електронна скринька dopomogakolomsva@gmail.com.
У Коломийчиській сільській військовій адміністрації робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Коломийчиської сільської військової адміністрації. Коломийчиська СВА і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.
Неля Гайдидей, начальник відділу з питань забезпечення соціальних та публічних послуг