Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у Коломийчиській сільській військовій адміністрації за 9 місяців 2024 року
У Коломийчиській сільській військовій адміністрації робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
На теперішній час проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян до Коломийчиської сільської військової адміністрації, що надійшли протягом дев’яті місяців 2024 року. За цей період зареєстровано 24 звернення від мешканців Коломийчиської громади, в тому числі 21 звернення від внутрішньо переміщених громадян.
Серед загальної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- на особистому прийомі – 4;
- засобами електронного та телефонного зв’язку – 20.
Серед авторів звернень протягом аналізованого періоду звернулось за категоріями:
- учасники війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій – 2;
- особи з інвалідністю – 1;
- діти війни – 2;
- одинокі та багатодітні матері – 1.
За підсумками розгляду позитивно вирішено 16 звернень та надано роз’яснення на 8 звернень.
Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян, стосувалися соціального захисту (15), житлової політики (5), охорони здоров’я (2). Найбільш актуальними на сьогодні залишаються питання соціального захисту.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються соціально незахищені верстви населення: ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері тощо.
Забезпечений прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт, на якому мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до начальника сільської військової адміністрації за посиланням https://kolomyichiska-gromada.gov.ua/ .
Для прийняття звернень громадян функціонує «гаряча лінія» (+380508571893) та створена електронна скринька dopomogakolomsva@gmail.com. Інформація про функціонування даних сервісів постійно оновлюється на офіційних веб-ресурсах громади.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі начальника Коломийчиської сільської військової адміністрації. Працівники адміністрації і надалі будуть забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання відповідно до вимог чинного законодавства.