Законодавство України гарантує кожному громадянину конституційне право на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. За зверненнями громадян спеціалісти Коломийчиської військової адміністрації постійно вживають заходів щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, порушення строків їх розгляду, установлених законодавством, та безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

Фото без опису

Протягом 2024 року було зареєстровано 31 звернення від мешканців Коломийчиської громади,  що на  шість відсотків  більше до показників 2023 року. Позитивно було вирішено 58% від загальної кількості звернень, на 42% звернень надані роз’яснення, згідно з чинним законодавством. За телефоном «гарячої лінії» звернулися троє громадян, що на чотири відсотка менше, ніж за відповідний період минулого року.

Слід зазначити, що найбільш актуальними на сьогодні для внутрішньо переміщених осіб Коломийчиської громади залишаються питання соціального захисту, хоча спостерігається незначне зменшення цих питань у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Звернення, які  стосувались питань соціального захисту, склали 52 % від усіх звернень.

В Коломийчиській сільській військовій адміністрації приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, люди з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі  матері  та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки. Протягом 2024 року до адміністрації від осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників  бойових дій, учасників війни надійшло два звернення, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – одне , від ветеранів праці та осіб пенсійного віку – вісім звернень, від одиноких та багатодітних матерів – два. Від внутрішньо переміщених осіб протягом 2024 року всього надійшло 26 звернень. Всі звернення розглянуті відповідно до законодавства.

Робота адміністрації з надання роз’яснень громадськості щодо питань, пов’язаних із діями у воєнний час, постійно висвітлюється на офіційних веб-ресурсах Коломийчиської громади. Всього за звітній період було розміщено близько 40 публікацій, спрямованих на аудиторію з числа внутрішньо переміщених осіб Коломийчиської громади.

В Коломийчиській СВА протягом року був забезпечений прийом електронних звернень громадян через офіційний веб-сайт. Мешканці громади мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до начальника сільської військової адміністрації. Для прийняття звернень громадян функціонує телефонна «гаряча лінія» (+380508571893) та електронна скринька dopomogakolomsva@gmail.com. Інформація про функціонування даних сервісів постійно оновлюється на офіційних веб-ресурсах громади.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі начальника Коломийчиської сільської військової адміністрації. Працівники адміністрації і надалі будуть забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання відповідно до вимог чинного законодавства.

Наталія Оленченко, головний спеціаліст з питань  діловодства, контролю та звернень громадя